مدیریت بخش امانت داری فرودگاه در بازی Airline Baggage Mania

 Airline Baggage Mania مدیریت بخش امانت داری فرودگاه در بازی Airline Baggage Mania

سری بازی های مدیریتی و یا به اصطلاح Dash یکی از سبک های بسیار جذاب و کاربرپسند بوده که تا کنون هزاران بازی متفاوت در این سبک ساخته شده است. آثار ساخته شده در سبک مدیریتی با وجود اینکه حجم بسیار کم و گرافیک معمولی که دارند , از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند هستند. Airline Baggage Mania یکی از بازی های طراحی شده در این سبک بوده که جریانات کلی آن در بخش امانت داری یک فرودگاه بزرگ دنبال شده که در آن وظیفه دارید تا انواع کیف ها , امانات , اشیاء گران قیمت و… را که به بخش تحویل داده می شود به سرعت جابجا کرده و به دست صاحبانشان برسانید.

این بازی دارای 70 مرحله بسیار پر تنوع و زیبا بوده که در مراحل اولیه انتقال امانات کار ساده ای به نظر می رسد ولی با پیشرفت مراحل خواهید دید که بدون داشتن سرعت عمل و دقت قادر به اتمام مراحل نخواهید بود. محیط بازی نیز هر چند مرحله یکبار با تغییر و تحولی که در آن به وجود می آید جذابیتی خاص به مراحل می بخشد. هم اکنون می توانید نسخه Deluxe و کامل Airline Baggage Mania که توسط شرکت بزرگ Big Fish Games انتشار یافته به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 45.73 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:مدیریت بخش امانت داری فرودگاه در بازی Airline Baggage Mania, | 14:51 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا