Sonic Jump android بازی خاطره انگیز و محبوب سونیک Sonic Jump   اندروید

بدون شک اکثریت کسانی که حتی با بازی های قدیمی آشنایی بسیار کمی دارند بازی فوق العاده جذاب و پر هیجان سونیک (‌ Sonic ) کنسول قدیمی سگا را به یاد دارند. این شخصیت به نوعی در دل بچه ها و حتی افراد مسن جا خوش کرده بود و با عرضه هر نسخه ی جدید همگان را به وجد می آورد. هم اکنون پس از گذشت چندین سال و با ظهور سیستم عامل های جدید مانند i-OS و Android شرکت سازنده اصلی ( SEGA ) برای زنده کردن خاطرات شیرین گذشته نسخه ای جدید از این بازی را با کیفیت HD و با عنوان Sonic Jump طراحی کرده است.

در این بازی باری دیگر با خود Sonic و دو نفر از دوستانش ( Sonix و Amy ) به مبارزه با دشمن دیرینه شان Dr.Eggs در قالب 48 مرحله ی جذاب و متنوع مشغول می شوید. همان طور که در پاراگراف قبلی گفته شد گرافیک این نسخه بسیار بهبود یافته و تفاوت بسیاری با نسخه های قدیمی داشته ولی در سبک و شیوه بازی تغییرات چندانی ایجاد نشده تا جذابیت آن حفظ شود. امیدواریم با دریافت Sonic Jump که مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید 1.6 و بالا تر بوده لحظات خوش و شیرینی همانند چندین سال پیش داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی خاطره انگیز و محبوب سونیک Sonic Jump – اندروید, | 11:44 | نویسنده : Admin |

 Wimp who stole my pants بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC

Wimp Who Stole My Pants? یا همان چه کسی شلوار مرا دزدید؟ عنوان یک بازی بسیار جالب و فانتزی با سبکی خاص بوده که جدیدا توسط شرکت Flexile Studio برای سیستم عامل های جدیدی همچون اندروید و i-OS ساخته شده است. پس از انتشار اولین نسخه از این بازی بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرد و بر اساس همین محبوبیت و علاقه ، نسخه ای بهبود یافته با گرافیکی بهتر برای PC منتشر کرده است. این شاهکار سبکی دو بعدی و ماجرایی داشته و از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره می برد و مراحل پر تنوعی دارد.

هر یک از این مراحل نیز رنگ و طرح خاصی داشته و با نقش های خیالی و بسیار زیبایی که داشته گیمر را در خود غرق می کند. داستان اصلی بازی Wimp Who Stole My Pants? از موقعی شروع می شود که موجود کوچک و بامزه ای که ایفاگر نقش اصلی بازی بوده ،‌ زیر شلواری خود را گم می کند. البته در اصل کسانی آن را به سرقت می برند و قصد آزار و اذیت وی را دارند. شما میبایست به این موجود کوچک کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلاتی که پیش می آید ،‌ به زیر شلواری خود رسیده و کمی آرام شود !!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC, | 11:43 | نویسنده : Admin |

 موزیک پلیر n7player یک پخش‌کننده موزیک با قابلیت‌های متنوع برای اندروید است. این موزیک پلیر سعی می‌کند با ظاهری متفاوت و با استفاده از عناصر ۳D، و با بهره گرفتن از مالتی‌تاچ، تجربه‌ی متفاوتی از پخش موزیک را در اختیار شما قرار دهد. صفحه اصلی این موزیک پلیر شامل یک ابر برچسب است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر فایل‌های Mp3 خود را جستجو کنید. نام خواننده‌ها و کاور آلبوم‌ها نیز با ظاهری جذاب به‌شما نمایش داده می‌شود. این موزیک پلیر با ظاهری مینیمالیست جستجو در بین موزیک‌هایتان را ساده و بدون پیچیدگی می‌کند. فایل‌هایی که توسط این پلیر ساپورت می‌شوند عبارتند از: mp3, mp4, m4a, m4p, ogg, wma, wav, aac, 3gp, mid, xmf, ogg, mkv(4.0+)، همچنین دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

n7 player android موزیک پلیر n7player Music Player Full 2.0.9d   اندروید

 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:موزیک پلیر n7player Music Player Full 2,0,9d – اندروید, | 13:39 | نویسنده : Admin |

 ندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۹٫۰۴٫۲۰۱۳، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است.  این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده April 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپدیت تا Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 April 2013



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:دانلود ویندوز سون آپدیت تا Windows 7 Ultimate SP1 x86-x64 April 2013, | 13:35 | نویسنده : Admin |

 

 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.
 

 


تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها, | 12:7 | نویسنده : Admin |

 Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است. یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است.در این بازی در جهانی منحصر به فرد و فوق العاده زیبا به ماجراجویی خواهید پرداخت.ملکه آنا که قبیله خود را از دست رفته می بیند در خواب و رویا می بیند که مردمش توسط اهریمنی خبیث نفرین شده اند و همکنون در دور دستها در شهری سرگردان هستند.پیش از بیدار شدن کلوسوس باید کاری کنید.تنها باقی مانده ها از قبیله یک جادوگر دو سر و گربه اش هستند.اما آیا می توان به او اعتماد کرد؟…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…

 

DEmpire Cover دانلود بازی Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix برای PC



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Empress of the Deep 3: Legacy of the Phoenix برای PC, | 12:6 | نویسنده : Admin |

 بازی Mittens یکی از آخرین ساخته‌های دیزنی است که در آن شما در کنار انجام یک بازی زیبا با قوانین فیزیک نیز سر و کار دارید. در این بازی با پرش در آسمان، عبور از ساختمان‌ها و مانع‌ها و همچنین با استفاده از اشیاء موجود ماموریت‌های خود را انجام خواهید داد. این بازی شامل ۷۵ مرحله است که در ۳ مجموعه‌ی متفاوت از هم قرارداده شده‌اند. همچنین بازی دارای گرافیک ۲بعدی بسیار زیبایی است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mittens بازی جذاب Mittens 1.0   آیفون



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:بازی جذاب Mittens 1,0 – آیفون, | 12:5 | نویسنده : Admin |

 myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

myTV2 پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4.5

 


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 4,5, | 12:4 | نویسنده : Admin |

 

 

PBS – NOVA Ancient Computer (2013) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

AComputer دانلود مستند رایانه باستانی PBS   NOVA Ancient Computer

نام مستند :  رایانه باستانی - Ancient Computer

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان:  52 دقیقه

حجم : ۴۴۸ مگگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند به بررسی یکی از اختراعات بشر در ۱۰۰ سال پیش از میلاد می پردازیم.دستگاه آنتیکیترا یکی از قدیمی ترین ابزار آلات چرخ دنده دار شناخته شده است.این دستگاه از یک کشتی غرق شده در سواحل جزیره آنتیکیترا توسط گروهی از غواصان در اکتبر سال ۱۹۰۰ کشف گردید.آنتیکیترا ماشینی است که با هدف پیش بینی پدیده های سماوی مطابق دانش آن روز نجوم تهیه شده است.آنتیکیترا یکی از بزرگترین شگفتی های دنیای باستان است.در ژولای ۲۰۰۸، گزارشی را در مجله نیچر چاپ کردند که ابراز می داشت که این دستگاه توانایی پیش بینی کسوف را داشته و موعد بازی های باستانی المپیک را محاسبه می نموده است. بر روی صفحه ی جلویی آنتیکیترا دو دایره مدرج هم مرکز مشاهده شده است. دایره بیرونی در واقع تقویم ۳۶۵ روزه مصری یا همان سال خورشیدی مصریان است و دایره داخلی با علائم یونایی نیسنگ پرهون علامت گذاری شده است. بسیاری بر این باورند که این دستگاه حیرت انگیز در کارگاه ارشمیدس ساخته شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:دانلود مستند رایانه باستانی PBS – NOVA Ancient Computer, | 12:2 | نویسنده : Admin |

 Criminal Investigation Agents Petrodollars – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است. در این بازی شما در نقش یکی از ماموران ویژه اداره کل مالیات درون مرزی ، یعنی فرانسیس کیگان به تعقیب و دستگیری مجرمان خواهید پرداخت.فرانسیس کیگان خبره ی دنیای اقتصاد است و قوانین و مقررات را کاملا می داند.اکنون شما مسئولیت پرونده ای سنگین را به عهده گرفته اید تا به تعقیب تبه کارانی بین المللی و به شدت خطرناک پرداخته و در صدد دستگیری آنها خواهید بود.بازی از یک خط و طرح داستانی فوق العاده برخوردار است و تصاویر متحرک بسیار زیبایی در آن به کار رفت است… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…

 

Criminal Cover دانلود بازی Criminal Investigation Agents Petrodollars برای PC



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Criminal Investigation Agents Petrodollars برای PC, | 11:58 | نویسنده : Admin |

 به کشف استعدادهای درونی خود در ادیت عکس بپردازید! نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 که از کمپانی معتبر ACDSee که در زمینه مدیریت تصاویر حرف های زیادی برای گفتن دارد عرضه شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تصاویری که در ذهن خود آن ها را خلق کرده اید به واقعیت تبدیل کنید. افزودن جلوه های خارق العاده و فیلترهای بی نظیر، کار با لایه های اشیاء به طور حرفه ای، ترمیم سریع عکس های آسیب دیده، ادیت عکس ها مثل یک ادیتور حرفه ای و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. با استفاده از نرم افزار ACDSee Photo Editor 6 شما می توانید هر عکس معمولی خود را به یک عکسی که تا به حال مثل آن دیده نشده تبدیل کنید.

 

ACDSee Photo Editor v6.0.313 ادیت تصاویر از نگاهی دیگر با ACDSee Photo Editor v6.0.313

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:ادیت تصاویر از نگاهی دیگر با ACDSee Photo Editor v6,0,313, | 11:57 | نویسنده : Admin |

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع حیوانات آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

WallAN 50 والپیپر زیبا با موضوع حیوانات Animals HD Wallpapers



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:۵۰ والپیپر زیبا با موضوع حیوانات Animals HD Wallpapers, | 11:56 | نویسنده : Admin |

 Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهبود کارایی ویندوز 8 با Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.9

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:بهبود کارایی ویندوز ۸ با Yamicsoft Windows 8 Manager 1,0,9, | 11:54 | نویسنده : Admin |

 Remote Desktop Manager یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

 

Desktop مدیریت کانکشن های ریموت با Remote Desktop Manager Enterprise 8.2.0.0

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:مدیریت کانکشن های ریموت با Remote Desktop Manager Enterprise 8,2,0,0, | 11:52 | نویسنده : Admin |

 متوسط مصرف بنزین ایران در دو سال گذشته با رشدی صعودی همراه بوده است به طوری که در سال ۱۳۹۰ متوسط مصرف روزانه ۵۹.۹ میلیون لیتر به ثبت رسید و سال گذشته هم مصرف این فرآورده نفتی با رشدی حدود ۶ درصدی به مرز ۶۴ میلیون لیتر در روز افزایش یافت.
از ابتدای سالجاری تاکنون هم متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک و پرطرفدار نفتی هم با رشدی حدود ۱۰ درصدی همراه بوده است و پیش بینی می شود در هفته های پیش روی کمی از تقاضا برای مصرف بنزین کاسته و مصرف این فرآورده نفتی در مرز ۶۷ تا ۶۵ میلیون لیتر در روز تثبیت شود.
با این وجود مسئولان وزارت نفت پیش بینی می کنند با افزایش تعداد خودروها در ناوگان حمل و نقل و تکمیل ظرفیت تولید CNG در سبد سوخت با ساخت ۲۵۰۰ جایگاه گاز، تقاضا برای مصرف بنزین با افزایش بیشتری همراه شود.
در حال حاضر روزانه ۱۸ میلیون لیتر گاز در جایگاه های CNG به خودروها تحویل داده می شود که معادل مصرف روزانه ۱۸ میلیون لیتر بنزین است و تا پایان سالجاری با تکمیل ساخت جایگاه های باقی مانده CNG حداکثر عرضه روزانه این حامل انرژی به ۲۲ میلیون متر مکعب در روز افزایش می یابد.

طرح افزایش قیمت بنزین و CNG ، برای نخستین بار بنزین ۱۰۰۰ تومانی

 


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 فروردين 1392برچسب:طرح افزایش قیمت بنزین و CNG , برای نخستین بار بنزین ۱۰۰۰ تومانی, | 11:38 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی

این بار نیز با یک بازی قدیمی دیگر در خدمت شما کاربران عزیز هسیتم. پپسی من از جمله بازی های بسیار قدمی می باشد که اکثر ما با ان خاطره داریم و حتما نام ان را شنیده ایم. این بازی در ابتدا برای کنسول Play Station طراحی شده بود که  از جمله بازی های موفق این کنسول به حساب می آمد. شما در این بازی باید از موانع سخت عبور کنید و یا از کنار آنها فرار کنید و مسیر بازی را طی نمایید. و در پایان هر مرحله جایزه شما یک پپسی خواهد بود. هم چنین در طی راه می توانید پپسی ها را از زمین جمع کرده و امتیاز خود را افزایش دهید. با اینکه حجم بازی بسیار پایین است. اما دارای محیط بسیار سرگرم کننده و بسیار جذاب است

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی پپسی من, | 23:17 | نویسنده : Admin |

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۹ والپیپر دیدنی با موضوع ورزش آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

SportHD1 دانلود مجموعه 39 والپیپر ورزشی Sport HD Wallpapers

 


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:دانلود مجموعه ۳۹ والپیپر ورزشی Sport HD Wallpapers, | 12:4 | نویسنده : Admin |

 علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.0

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5,0, | 11:57 | نویسنده : Admin |

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، خدمات اینترنت در سراسر جهان دچار اختلال شده است و میلیون‌ها کاربر در زمان مشاهده صفحات وب‌سایت‌ها با تاخیری بیش از حد معمول مواجه شده‌اند.

کارشناسان اکنون نگران این امر هستند که اختلال فوق باعث کاهش سرعت سامانه‌های ایمیلی و بانکداری در سراسر جهان شود. 

  بقيه در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:افت جهانی سرعت اینترنت پس از بزرگترین حمله سایبری تاریخ, | 21:41 | نویسنده : Admin |

 

 

دانلود نرم افزار موبایل

اگر به دنبال مرورگر هوشمند برای سیستم عامل اندروید میباشید ما مرورگر Maxthon Android Web Browser را به شما معرفی میکنیم. این شرکت برای تمامی کمپانی های تولید کننده گوشی آیفون و بلک بری مرورگر خود را عرضه کرده است. این مرورگر بسیار پیشرفته میباشد و از سرعت خوبی برخوردار میباشد که میتواند کمک بسیاری به شما بکند  و در وقت شما صرفه جویی کند



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:نسخه جدید مرورگر اینترنت Maxthon Android Web Browser برای اندروید, | 21:36 | نویسنده : Admin |

 دانلود نرم افزار

امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن با حجم کم برای PC, | 21:34 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل

اگر به ماهیگیری علاقه خاصی دارید ما بازی Fishing Superstars  برای به شما معرفی میکنیم. شما در این بازی باید اقدام به گرفتن ماهی کنید. هر چقدر که بیشتر ماهی بگیرید امتیاز شما نیز بیشتر خواهد شد. دقت داشته باشید که شما در عجیب و غریب ترین مکان های ممکن باید ماهی بگیرید که واقعا جالب میباشد. لازم به ذکر است که طول میکشد تا به یک ماهی گیر حرفه ای تبدیل شوید !



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:جدیدترین نسخه ماهیگیری Fishing Superstars اندروید, | 21:32 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل

محصولات زراعی در حال رشد هستند و اکنون زمان برداشت آن فرا رسیده است! بازی Miracle City یکی از بهترین بازی های سری استراتژیک برای سیستم عامل اندروید میباشد که در آن شما باید به فکر عمران و آبادانی شهر ها باشید. محصولات خود را بکارید و آن ها را برداشت کرده و سرانجام آن ها را به فروش برسانید. به راحتی شهرستان خیالی خود را بسازید و آن را گسترش دهید. این بازی بسیار زیبا میباشد



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:بازی زیبای توسعه و آبادانی شهر Miracle City اندروید, | 21:31 | نویسنده : Admin |

 دانلود نرم افزار

متخصصان ما بر این باورند که این نرم افزار یعنی PC Cleaner Pro 2013 به طور شگفت آوری می تواند سرعت تمام قسمت های رایانه ی شما را بالا ببرد.بنابراین شما می توانید به کار دقیق و سریع تر دست یابید. به همین خاطر است که نرم افزار ما توانسته است لقب مهندسی PC Cleaner را کسب نماید



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:افزایش خیره کننده سرعت و عملکرد رایانه با PC Cleaner Pro 2013 11,13,3,17, | 21:29 | نویسنده : Admin |

 

 
دانلود AVG Anti-Virus Free Edition 2013 v13.0.2899 x86/x64 - آنتی ویروس قدرتمند و حساس ای وی جی

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها، هکرها، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود AVG Anti-Virus Free Edition 2013 v13,0,2899 x86/x64 - آنتی ویروس قدرتمند و حساس ای وی جی, | 18:24 | نویسنده : Admin |

 

 
دانلود Comodo Dragon Internet Browser v25.2 - نرم افزار مرورگر اینترنت

شکی نیست که امروزه اینترنت یکی از مهمترین رسانه های ارتباطی در جهان می باشد و این باعث شده است تا مشاهده و جستجو در صفحات وب بسیار اهمیت داشته باشد. بنابراین وجود یک مرورگر مناسب و پرسرعت برای بازدید و بررسی صفحات وب، برای کامپیوتر شما بسیار ضروری می باشد که البته در این میان باید به مسئله امنیت در مقابل ویروس ها و دسترسی های غیرمجاز برخی افراد از طریق اتصال شما به اینترنت نیز، توجه کنید.
Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود Comodo Dragon Internet Browser v25,2 - نرم افزار مرورگر اینترنت, | 18:22 | نویسنده : Admin |

 Easter Eggztravaganza 2 – یک بازی مدیریتی زیبا به سبک HOG است.عید پاک یا عید قیام، مهم‌ترین روز تعطیل در سال مسیحی است که یکشنبه‌ای بین ۲۲ مارس و ۲۵ اوریل است. مسیحیان بر این باورند که در این روز، عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شده و برخاست و به همین مناسبت، در این روز یکشنبه مقدس، جشنی به پا کرد.در این بازی که با داستانی بر محور عید پاک طراحی شده است با اتفاقاتی عجیب و غریب رو به خواهید شد و در طول بازی با معما و پازل های جذابی دست و پنجه نرم خواهید کرد.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…

 

Easter Cover دانلود بازی Easter Eggztravaganza 2 برای PC

 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Easter Eggztravaganza 2 برای PC, | 18:18 | نویسنده : Admin |

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر تماشایی از کشور فرانسه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

France مجموعه 50 والپیپر زیبا از کشور فرانسه France HD Wallpapers

 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا از کشور فرانسه France HD Wallpapers, | 18:17 | نویسنده : Admin |

 والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر تماشایی از کشور فرانسه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

France مجموعه 50 والپیپر زیبا از کشور فرانسه France HD Wallpapers

 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:مجموعه ۵۰ والپیپر زیبا از کشور فرانسه France HD Wallpapers, | 18:14 | نویسنده : Admin |

 Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Defiance PS3-DUPLEX

 

defiance ps3 cover small دانلود بازی Defiance برای PS3

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Defiance برای PS3, | 18:13 | نویسنده : Admin |

 Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Pressure برای PC, | 18:11 | نویسنده : Admin |

 بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

real football 2013 بازی فوتبال Real Football 2013   جاوا



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:بازی فوتبال Real Football 2013 – جاوا, | 18:8 | نویسنده : Admin |

 مرگ بر این شیرینی کوچیکای مربعی تهیه شده با آرد نخودچی

که یه دونشو میخوری تا سال 94 این موقع باید خودتو بتکونی :|

 

.
.
.
.

اگه رفته بودیم مسافرت، الان دهم فروردین بود! چرا عاخه
.
.
.
.
مولوی یک داستانی داره که طرف دنبال گنج و روزی فراوان بدون کاره داستان رو ولش کن!

خواستم بگم بی حالی ما حداقل هفت قرن سابقه داره!



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, | 17:40 | نویسنده : Admin |

 یکی از فانتزیام اینه که…

تو دانشگاه یکی از اساتید تهدیدم کنه ک بهت صفر میدم…
بعد منم در حضور همه برم جلوش سرمو بکوبم ب دیوار بگم…
منو از نمره میترسونی من زندگیمو باختم استاد…
برو از خدا بترس….

 

☺☺☺

 یکی از فانتزیام اینه که کنکور اول بشم بعد خبرنگارا بیان حمله کنن سمت من.

بعدش تو ازدهام جمعیت محو شم برم پی کار خودم

☺☺☺

یکی از فانتزیام اینه که تو افق پنهان شم
بعد فانتزیایی که میان. تو افق محوشن رو با دمپایی ابری انقد بزنم که
صدای گرگ در بیارن تو افق…

☺☺☺



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:مجموعه طنز و خنده دار با عنوان جدیدترین فانتزیم های من!, | 17:38 | نویسنده : Admin |

 

دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1.1.8 به همراه دیتا

 

 بازی DJMAX به سبک Arcade و بازی موزیکال و ریتمیک می باشد .

شما باید روی کلید ها متناسب با رنگ هایی که در حال آمدن هستند کلیک کنید . 

این بازی پر هیجان به تازگی برای پلتفرم اندروید عرضه شده است و تجربه ای جدید را برای شما فراهم می کند . این بازی دیتا بیس زیادی دارد و به همین دلیل دیتا ی بازی حجیم می باشد .

بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد .

برای دانلود بازی DJMAX و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1,1,8 به همراه دیتا, | 14:8 | نویسنده : Admin |

 

بیشتر از ۱۰۰ ساله که تو ایران بوته چای کاشته می‌شه و با اینکه خاستگاه چای ایران نبوده، اما الان ما چای‌خورترین ملت دنیاییم. چای‌خورهای عجیبی که خودشون حدود ۱۰۰ هزار تن چای تولید می‌کنن، اما عاشق چای خارجی هستن. اگه این چای بوی ادکلن نمی‌ده، کمی دیر دم می‌کشه و کمتر از چای‌های خارجی رنگ می‌گیره به خاطر نوع خشک کردن اونه. وگرنه این چای خواص بیشتری به نسبت چای خارجی داره و مرغوب‌ترین درختای چای تو ایران کاشته می‌شن.
قیمیت چای ایرانی اقلا نصف چای خارجیه، همین توجیه خوبیه که دو پیمونه بیشتر چای دم کنید و باز ضرر نکرده باشید. دم کردن چای ایران قلق داره، اگه طبق این دستور پیش برید عاشق چای ایرانی می‌شید و دیگه سراغ چای دیگه‌ای نمی‌رید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:زنده باد چای ایرانی, | 22:36 | نویسنده : Admin |

 دانلود Corel WinDVD Pro v11.0.0.342.521749 - نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ورود انواع لوح های فشرده اعم از دی وی دی که انقلابی در صنعت فیلم سازی ایجاد کرد باعث شد است تا شرکت های بزرگ هر روزه نرم افزاری ابزارهای قوی تری در زمینه پخش دی وی دی ها بر روی رایانه ها ارائه کنند.
شرکت قدرتمند Corel ‌که در زمینه گرافیک و مالتی مدیا یکی از پیشرو ها به حساب می آید پس از خریداری شرکت Ulead توانست سهم بیشتری از بازار را از آن خود سازد.
نرم افزار WinDVD پیش از این با نام InterVideo WinDVD منتشر می شد. اینک با نام Corel WinDVD عرضه شده است. این ابزار فوق العاده با داشتن امکاناتی فوق العاده تمامی امکانات نرم افزاری لازم برای تماشای یک فیلم با کیفیت های Blu-Rey و HD DVD را برای شما فراهم می آورد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:دانلود Corel WinDVD Pro v11,0,0,342,521749 - نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی, | 22:29 | نویسنده : Admin |

 

 
دانلود Anatomy And Physiology Ebook Collection-مجموعه کتاب های آناتومی و فیزیولوژی

فیزیولوژی (Physiology) ویا کاراندام‌شناسی دانش عملکرد سامانه‌های زنده است و یکی از مهمترین شاخه‌های زیست‌شناسی(بیولوژی) است که به مطالعه اعمال حیاتی موجود زنده، اندام‌ها، بافت‌ها، سلول‌ها و عناصر سلول می‌پردازد. 
برای درک عمیق اعمال حیاتی، سعی می‌گردد که خواص و روابط بین این اعمال و تغییراتشان در محیط‌های مختلف و یا در شرایط گوناگون موجود زنده و با استفاده از روابط علم فیزیک و ریاضی، مورد بررسی قرار گیرد.
فیزیولوژی، تکامل و توسعه این اعمال در یک گونه و در یک موجود زنده و همچنین تغییرات و تطابق آنها با شرایط محیطی متغیر را مورد مطالعه قرار می‌دهد.
در مجموعه حاضر بهترین کتاب های فیزیولوژی و اندام شناسی گردآوری شده است.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:دانلود Anatomy And Physiology Ebook Collection-مجموعه کتاب های آناتومی و فیزیولوژی, | 22:15 | نویسنده : Admin |

 دانلود MAGIX Music Make Persian Tutorial آموزش فارسی ساخت آهنگ

|فیلم آموزشی نرم افزار Magix Music Maker| 

 


امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد
همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست
تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم
هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار
FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.
این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.

برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:دانلود MAGIX Music Maker Persian Tutorial آموزش فارسی ساخت آهنگ, | 22:10 | نویسنده : Admin |

 دانلود تقویم سال 1392

 
 امسال نیز همانند سال گذشته تقویم سال 1392 را در قالب تصاویری از مناظر طبیعی چهار فصل سال برایتان آماده کرده ایم 
جهت دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:دانلود تقویم سال 1392, | 22:5 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا