about love hate and the other ones بازی محشر About Love, Hate and the Other Ones   آیفون و آیپاد

برنده جایزه بهترین بازی سال 2012 در آلمان !

About Love, Hate and the Other Ones نام یک بازی نه چندان آشنا ولی خارق العاده بوده که سال پیش اولین نسخه از برای کامپیوتر ساخته شد. این بازی با وجود داشتن گرافیک دو بعدی و نه چندان پیشرفته توانست جایزه بهترین بازی کامیپوتری سال را از آن خود کند. بر همین اساس نیز نسخه i-OS آن نیز به زودی ساخته و منتشر شد.

این اثر بسیار خلاقانه توسط Tobias Bilgeri طراحی شد که به نوعی بازی سازان را شیفته خود کرده و اثری به یاد ماندنی شد. در جریان بازی میبایست معما ها و روند بازی را که در قالب عاطفه بوده به پیش ببرید. هم چنین به مرور زمان مراحل جذابیت خاصی را به خود خواند گرفت که به نوعی گیمر را در خود محو می کند. این نسخه از بازی قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپاد می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی محشر About Love, Hate and the Other Ones – آیفون و آیپاد, | 17:39 | نویسنده : Admin |

 

 

Monopoly tycoon بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید سری بازی های Monopoly در دنیای مجازی و حتی واقعی از سال ها پیش از محبوبیت خاصی برخوردار بوده که این محبوبیت موجب ساخته بازی های کامپیوتری آن پس از بازی های فکری و صفحه ای شده است. Monopoly Tycoon عنوانی نه چندان جدید ولی فوق العاده سرگرم کننده بوده که با سبکی مدیریتی و استراتژیک طراحی شده است.

در این بازی بسیار جذاب میبایست با استفاده از طرح های ساختمانی و معماری که به فکرتان خطور می کنند به ساخت و ساز انواع بنا ها و ساختمان هایی که برای یک شهر واقعی نیاز است بپردازید. Monopoly Tycoon گرافیک نه چندان پیشرفته و خارق العاده ای نداشته ولی به حدی جذاب بوده که بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند.

نسخه بدون نیاز به کرک و پرتابل بازی جایگزین شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی بسیار جالب و خاطره انگیز مدیریت شهر Monopoly Tycoon, | 17:38 | نویسنده : Admin |

 

 

Angry Birds Space 1.4.0 ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1.4.0

با وجود اینکه همه روزه سری بازی های جدید از مجموعه خارق العاده Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین طراحی و عرضه می شود ولی سری های قبلی هرزگاهی با نسخه های جدید انتشار می یابد. Space سری نه چندان قدیمی بوده که با تازگی نسخه 1.4.0 آن به همراه 30 مرحله ی جدید و بسیار جذاب توسط Rovio متولد شد.

در این نسخه از بازی علاوه بر افزوده شدن مراحل جدید تر مشکلات و باگ های نسخ قبلی به طور کامل رفع شده و همراه با پچ یا همان کرک تست شده Angry Birds Space 1.4.0 آماده دریافت شما کاربران عزیز می باشد. هم چنین قابل ذکر است در نسخه جدید , مراحل مخفی جدید تری نیز به آن اضافه شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:ورژن جدید بازی پرندگان خشمگین فضا Angry Birds Space 1,4,0, | 17:36 | نویسنده : Admin |

 

 

Ace Combat Northern Wings بازی بسیار پر هیجان Ace Combat Northern Wings   سیمبیان

همان گونه که از سال های گذشته بازی های هیجانی و هیواپیمایی برای سیستم عامل های موبایل اولیه از جمله جاوا وجود داشته با تغییراتی امروزه نسخه های جدید تری از این سبک نیز ساخته و عرضه می شود. Ace Combat Northern Wings نام یک بازی بسیار جذاب و کم حجم در همین سبک بوده که برای سیستم عامل سیمبیان که قابل اجرا بر روی سری 60 ورژن 5 , سیمبیان ^3 , Anna , Bell به صورت جاوا بوده با محیطی نه چندان پیشرفته ولی پر هیجان ساخته شده است.

در این بازی میبایست با استفاده از جت های جنگی که در اختیارتان قرار می گیرید به نابود سازی دشمنان و به پایان رساندن ماموریت هایی که در هر یک از مراحل به شما واگذار می شود , پرداخته و با کسب امتیاز به مراحل بالا تر صعود کنید. هم چنین در صورت انجام ماموریت ها به طور کامل مدال افتخار نیز دریافت خواهید کرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی بسیار پر هیجان Ace Combat Northern Wings – سیمبیان, | 17:34 | نویسنده : Admin |

 

 

Ben 10 Speedy Runner بازی آنلاین بن 10 دونده سریع Ben 10 Speedy Runner

همان طور که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید Ben 10 شخصیت بسیار محبوب و مشهور در میان بچه های امروزی بوده و با حرکت ها و کار های خارق العاده ای که انجام می دهد بسیاری از بچه ها را کاملا مجذوب خود کرده است. بر همین اساس نیز ده ها بازی کم حجم و فلش که قابلیت آنلاین داشته تا کنون ساخته شده اند که Ben 10 Speedy Runner یکی از جذاب ترین آن ها محسوب می شود.

در این بازی , کاربر به هدایت شخصیت بن تن در قابل مراحل متنوع و متفاوت می پردازد و با استفاده از مهارت و سرعت عمل تمامی موانعی که سر راه قرار داشته را پشت سر گذاشته و به کسب امتیاز هر چه بیشتر مشغول می شود. هم چنین کیفیت و گرافیک این بازی نسبت به حجم بسیار کم , آن را به موردی مناسب برای سرگرمی تبدیل کرده است.

برای بازی کردن آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی آنلاین بن 10 دونده سریع Ben 10 Speedy Runner, | 17:32 | نویسنده : Admin |

 

 

Farm Tribe مزرعه داری به یاد ماندنی در بازی سرگرم کننده Farm Tribe

Farm Tribe یک بازی مدیریتی و در سبک مزرعه داری و استراتژیک با جذابیتی فوق العاده زیاد بوده که در آن به کشت و برداشت می پردازید. علاوه بر موردی که ذکر شده از ویژگی های قابل توجه آن می توان به صید ماهی , کاشت زمین های زراعی و کاشت انواع میوه جات و صیفی جات اشاره کرد. گرافیک بازی نیز نسبت به حجم آن بسیار مناسب طراحی گردیده است.

پس از انجام تمامی کار هایی که در محدوده ی یک مزرعه می توان انجام داد , با درآمدی که از فروش مواد غذایی و سبزیجات به دست می آید به گسترش مزرعه خود مشغول شده و تمامی بخش های آن را به مرور زمان پیشرفه تر کرده و پس از استخدام نیرو و کارگر های کمکی , با حداکثر توان صاحب بزرگترین مزرعه در سطح شهر خواهید شد. امید است با دریافت و استفاده از نسخه پرتابل Farm Tribe نهایت لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:مزرعه داری به یاد ماندنی در بازی سرگرم کننده Farm Tribe, | 17:31 | نویسنده : Admin |

 

 

Grand Theft Auto 1 بازی قدیمی و خاطره انگیز جی تی ای 1 Grand Theft Auto

اگر شما نیز از قدیمی های بازی های PC باشید بدون شک اولین نسخه از بازی خارق العاده Grand Theft Auto یا به اختصار GTA را به یاد دارید. نسخه های اول و دوم این نسخه با وجود استراتژی بودنشان موفقیت های بسیاری را در عرصه بازی های اکشن زمان خود کسب کردند که به مرور زمان شرکت Rockstar بر این شد تا نسخه های پیشرفته تر و سه بعدی آن را نیز ساخته و منتشر سازد.

با وجود اینکه نسخه های بسیار پر گرافیک و پر حجم این بازی هم اکنون در دسترس بوده ولی ورژن اول Grand Theft Auto خاطرات کودکی بسیاری را زنده می کند. این بازی هنوز که هنوز است ثابت می کند که تنها فاکتور محبوبیت یک بازی , پر حجم و کیفیت بودن آن نبوده , بلکه به جذابیت آن بستگی دارد. وجود مراحل مختلف و جا های مخفی در Grand Theft Auto 1 به آن زیبایی دیگری می بخشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی قدیمی و خاطره انگیز جی تی ای 1 Grand Theft Auto, | 17:30 | نویسنده : Admin |

 

 

Waa Cha کونگ فوی حرفه ای در بازی پرهیجان Waa Cha 1.7   آندروید

Waa Cha نام یک بازی جدید و فوق العاده هیجانی بوده که مخصوص سیستم عامل آندروید ساخته و منتشر شده است. این بازی علاوه بر محبوبیتی که پس از عرضه اولین نسخه کسب کرد , با توجه به مراحل بسیار زیبا و متنوع چنان جذابیتی داشته که کاربران جدید را در اولین تجربه مجذوب خود می کند. در این بازی شما به استاد کونگ فویی به اسم Wu Shou کمک می کنید تا سه شاگرد زرنگ و باهوشش را با استفاده از فنون رزمی و کونگ فو تربیت کند.

روند Waa Cha بسیار ساده و بی دردسر پیش می رود و در آن وظیفه دارید تا با استفاده از حرکات رزمی , اجسامی را که از هر دو طرف تصویر به سمتتان می آیند نابود سازید. این کار با استفاده از امکان تاچ گوشی به پیش می رود. هم چنین توجه داشته باشید که Waa Cha 1.7 مخصوص گوشی های آندروید نسخه 2.2 و به بالا ساخته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:کونگ فوی حرفه ای در بازی پرهیجان Waa Cha 1,7 – آندروید, | 17:28 | نویسنده : Admin |

 

 

Pranksterz Off Your Boss بازی جالب و شبیه همسایگان جهنمی Pranksterz Off Your Boss

از سری بازی های بسیار جذاب و به یادماندنی چندین سال پیش , بدون شک همسایگان جهنمی یا همان Neighbours From Hell را به خاطر می آورید. این بازی فوق العاده جذاب ولی ساده با سبک خارق العاده و گرافیک دو بعدی که داشت بسیار اعتیاد آور و کاربر پسند بود و توسط شرکت اصلی سازنده آن تنها سه نسخه از آن ساخته و منتشر شد. شرکتی روسی با مشاهده محبوبیت بسیار زیاد این شاهکار بر این شد تا نسخه ای شبیه به آن را طراحی کند.

در Pranksterz Off Your Boss شما میبایست همانند همسایگان جهنمی , مدیر یا صاحب ساختمان را با انجام کار های شیطنت آمیز عصبانی کرده و امتیاز کسب کنید. هر مقدار میزان عصبانیت هر یک از اعمالی که انجام می دهید بیشتر باشد , میزان امتیاز دهی نیز به همان اندازه افزایش خواهد یافت. هم چنین باید در نظر داشته باشید که آن شخص به هیچ عنوان شما را مشاهده نکند و از راه های مختلفی برای مخفی کردن خود استفاده کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی جالب و شبیه همسایگان جهنمی Pranksterz Off Your Boss, | 17:27 | نویسنده : Admin |

 

king oddball بازی کم حجم و خارق العاده King Oddball Ends The World

King Oddball عنوان بازی جدید و اعتیاد آوری بوده که یک ماه پیش پس از انتشار اولین نسخه از آن برای سیستم عامل های آندروید و i-OS با استقبال فوق العاده ای مواجه شد که چند روزی نگذشته نسخه PC آن نیز طراحی گردید. این بازی با Angry Birds شباهت نسبتا زیادی داشته و تقریبا و بر همان اساس ساخته شده است.

Ends The World نسخه جدید و 2013 آن بوده که در جریان بازی میبایست با استفاده از توپک هایی که شبیه به سر موجودات عجیب ( Zombies ) بوده بنا ها و نیرو های ارتش را نابود ساخته و جهان را از بین ببرید. هر چه درصد نابودی بیشتره داشته باشید امتیاز بهتری کسب خواهید کرد. هم چنین حجم و گرافیک بسیار مناسب آن از ویژگی هایش محسوب می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:بازی کم حجم و خارق العاده King Oddball Ends The World, | 17:24 | نویسنده : Admin |

 

 

streets of rage collection 3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages

همان گونه که بسیاری از شما کاربران آشنایی دارید , سری بازی های Streets of Rage یا همان شورش در شهر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی هایی بود که در کنسول سگا به نوعی همه را شیفته ی خود کرده بود. در این بازی قادرید با استفاده از نفراتی که بر می گزینید با دشمنان هر یک از مراحل نبرد کرده و تمامی آن ها را نابود سازید.

سلاح اصلی بسیاری از قهرمانان این بازی روز بازوی آن ها بوده ولی در طی برخی مراحل می توانید از دسته ی بیسبال یا چاقو نیز استفاده کنید. این پکیج بسیار کم حجم دارای 3 نسخه اولیه بازی خارق العاده Streets of Rage بوده که می توانید آن را به صورت رایگان و بدون نیاز به هیچ مبدلی از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:3 نسخه اول بازی محبوب شورش در شهر سگا Streets of Rages, | 17:21 | نویسنده : Admin |

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:دانلود بازی N,O,V,A, 3 - Near Orbit Vanguard Alliance, | 18:20 | نویسنده : Admin |

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:دانلود بازی فکری Amazing Breaker 1,21 – آیفون و آیپد, | 18:18 | نویسنده : Admin |

 

 

raging thunder 2 بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2   سیمبیان ^3

Raging Thunder عنوان نسخه دوم یک اثر پر هیجان و ورزشی برای سیستم عامل سیمبیان ^3 بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن نیز گردید. در ابتدای این بازی بسیار جذاب و سه بعدی می توانید با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد مراحل را پشت سر گذاشته و از طریق مسابقات غیر مجاز که تحت تعقیب پلیس ها بوده کسب در آمد کنید. هم چنین Raging Thunder 2 قابل اجرا بر روی گوشی ها آنا و بل بوده و با گرافیک و حجمی فوق العاده مناسب می تواند لحظات خوب و خوشی با دوستانتان بیافریند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بازی بسیار هیجان انگیز رعد خشمگین Raging Thunder 2 – سیمبیان ^3, | 16:49 | نویسنده : Admin |

 

 

pipe mania بازی جذاب و فکری لوله کشی با سبکی متفاوت Pipe Mania

Pipe Mania نام بازی بسیار سرگرم کننده و جالب با سبکی فکری و خاص بوده که توسط شرکت Emipre طراحی و عرضه شده است. جریان و داستان از جایی شروع می شود که شما مسئولیت لوله کشی مطقه ای را قبول می کنید و تضمین می دهید تا کارتان را به نحو احسن به پایان برسانید. Pipe Mania دارای 250 مرحله مختلف و جالب بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خود را دارد. هم چنین سرعت و دقت عمل در اینبازی فوق العاده مهم بوده و در صورت تاخیر در لوله کشی مناطق معین شده , آب به طبقه های دیگر نشت کرده و مرحله را می بازید و پاداشی که در آن مرحله معین شده را نخواهید گرفت.

 


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بازی جذاب و فکری لوله کشی با سبکی متفاوت Pipe Mania, | 16:48 | نویسنده : Admin |

 

Superbikes بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes

SuperBikes نام بازی هیجان انگیز و ورزشی در سبک موتور سواری حرفه ای بوده که با حجمی بسیار مناسب و گرافیکی خارق العاده در سبک خود بی نظیر است. این بازی مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژگی خاص خود را دارا هستند. در ابتدا با استفاده از موتور نه چندان پر قدرتی به مسابقه می پردازید که پس از برد آن رقابت مقداری پول یا همان امتیاز کسب می کنید. پس از طی چندین مرحله و به حد نصاب رسیدن امتیاز مورد نیاز , به خریز موتور های جدید تر و پیشرفته تری قادر خواهید بود. هم چنین انجام حرکات نمایشی و سرعت هر چه تمام تر به موقع رانندگی نیز امتیاز محسوب خواهد شد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بازی فوق العاده پر هیجان موتور سواری حرفه ای SuperBikes, | 16:47 | نویسنده : Admin |

 

 

Tekken mobile بازی پرطرفدار و بسیار مهیج تیکن موبایل Tekken Mobile   جاوا

همان گونه که بسیاری از گیمر ها آشنایی داشته , Tekken عنوان یکی دیگر از اثر های خارق العاده و محبوب KONAMI بوده که پس از ساخت اولین نسخه از آن طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرد. این بازی از زمان کنسول های اولیه از جمله SEGA بوده و هنوز که هنوز است ساخت نسخه های جدید ترین از آن برای کنسول های پیشرفته ای مانند Play Station 3 نیز ادامه دارد.

بر همین اساس نیز شرکت سازنده Tekken بر این شده تا نسخه ای ساده ولی جذاب از این بازی برای گوشی هایی که سیستم عامل جاوا داشته , طراحی و عرضه کند. فایل دانلودی شامل نسخه های نوکیا و سونی اریکسون _ جاوا ) در ابعاد 240*320 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بازی پرطرفدار و بسیار مهیج تیکن موبایل Tekken Mobile – جاوا, | 16:44 | نویسنده : Admin |

 

دانلود بازی بی نظیر PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده
 Pro Evolution Soccer 2013

شامل دو  نسخه ی RELOADED و  SKIDROW

سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2013 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دفت کافی انجام شده است.

بازی Pro Evolution Soccer  بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 دی 1391برچسب:دانلود PES 2013 با لینک مستقیم و کرک تست شده - Pro Evolution Soccer 2013, | 10:4 | نویسنده : Admin |

 | برای اولین بار در وبسایت های ایرانی |

|  نسخه AGENCY بازی |

| به همراه دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی از سرور سایت |

Battleship PS3 AGENCY gamedl.ir  دانلود بازی جدید پلی استیشن 3 با نام Battleship PS3 AGENCY

نام بازی: Battleship
ناشر: Activision

ژانر: اکشن
پلتفورم: PlayStation 3
تاریخ انتشار: ۲۰۱۲
زبان: English
حجم: ۲,۱۸ GB
توسعه دهنده: Double Helix

بار دیگر شرکت بازی سازی Activision یک بازی بی نظیر و شوتر با نام Battleship به تازگی برای کنسول های پلی استیشن ۳ منتشر کرده است. این یک بازی دو نفره بین شما و ناوگان نیروی دریایی ایالات متحده که باید با یک دیگر به رقابت بپردازید. ابتدا باید کشتی های خود را در زمین خودتان بچینید. حریف نیز کشتی های خودش را در زمین می چیند سپس نبرد آغاز میشود. هیچ یک از طرفین بازی کشتی های حریف رو نمی بینند فقط زمین حریف برای شما نمایش داده می شود. شما باید به صورت شانسی یکی از خانه های زمین حریف رو انتخاب کنید با این کار شما به اون نقطه شلیک کردید حالا اگر یکی از کشتی های حریف در اون نقطه حضور داشته باشه، انفجاری رو روی نقشه می بینید و در غیر این صورت اون نقطه رنگش تیره می شود. بازی به صورت نوبتی است یعنی یک بمب شما شلیک می کنید یکی حریف. اگر بمب شما به هدف خورده باشد به عنوان جایزه می تونید دوباره شلیک کنید. برنده بازی کسی است که زودتر همه کشتی های حریف رو غرق کند. اگر بخواهیم بازی را در چند جمله خلاصه کنیم باید بگویم : قفل کردن، لود شدن و آماده شدن برای یک جنگ عظیم در اقیانوس، تمام آن چیزی است که در این بازی می بینید. هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این بازی را بصورت مستقیم دانلود و همچنین توضیحات تکمیلی و تصاویری از این بازی را تماشا کنید .



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی جدید پلی استیشن ۳ با نام Battleship PS3-AGENCY, | 22:4 | نویسنده : Admin |

 

Max Payne 3 دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3

به طور حتم بازی هایی که کمپانی RockStar منتشر می کند همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار بودند، به ویژه اگر این بازی، بازی مانند مکس پین باشد. راک استار چند روز پیش نسخه ۳ بازی Mac Payne را بعد از ۱۲ سال منتشر کرد. باید دید که آیا این نسخه می تواند مانند دیگر نسخه ها کاربران را به سوی خودش جلب کند یا خیر.

قبل از شروع بازی هرچیزی را که از نسخه های قبلی در ذهن داشتید، از ذهنتان بیرون کنید چرا که در نسخه جدید همه چیز تغییر کرده است. در یک ترمینال و در پشت اتوبوسی در شهر سن پائولو قرار دارید. چندین نفر منتظر خارج شدن شما هستند تا با شلیک گلوله شما را بکشند، اما شما همچنان در پشت اتوبوس پناه گرفته اید و برای نجات خود برنامه ریزی می کنید. که ناگهان مردی از طبقه دوم ساختمانی به پایین پرتاب می شود و قبل از این که به زمین اصابت کند کسانی که قصد کشتن شما را دارند، او را به گلوله می بندند. پس از رسیدن به زمین، از جای خود بلند می شود و سراغ سلاح های دشمنان می رود. شاید او دیوانه ترین آدم روی زمین باشد، ولی هم تیمی شما است و جانتان را نجات داده است. بازی Max Payne 3 شروع می شود............

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3, | 22:2 | نویسنده : Admin |

 

 

Max Anarchy XBOX360 دانلود بازی Max Anarchy برای XBOX 360

Max Anarchy یک بازی جدید بسیار جالب در سبک رزمی می باشد. این بازی شباهت بسیار زیادی با “تیکن” دارد، با این تفاوت که در این بازی می توانید محیط را خودتان انتخاب کنید. برای شخصیت های اصلی بازی از انسان ها و سایبورگ ها استفاده شده است که هیجان بازی را چند برابر می کنند. Max Anarchy همچنین قابلیت بازی به صورت آنلاین و سینگل را نیز دارا می باشد. در قابلیت آنلاین می توانید با سایر دوستانتان بازی کنید چه به صورت متحد و چه به صورت تکی و یک نفره. بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار عالی است و هر از شخصیت های بازی حرکت های مختص خود را دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی Max Anarchy برای XBOX 360, | 22:1 | نویسنده : Admin |

 

 

Risen 2 Dark Waters دانلود بازی Risen 2: Dark Waters برای XBOX360

بعد از انتشار نسخه اول بازی Risen این بار نوبت منتشر شدن نسخه دوم این بازی با عنوان Risen 2: Dark Waters برای XBOX 360 می باشد. سبک این بازی سبک RPG می باشد. داستان بازی از آنجا شروع می شود که سال ها بعد از اتمام داستان نسخه اول بازی تایتان ها تمام دنیا را به نابودی کشیده اند و حیات انسان ها را در معرض انقراض قرار داده اند. البته این تنها یک سوی قضیه است و از سوی دیگر، موجوداتی عظیم الجثه از دریاها بیرون آمده اند و به منطقه های ساحلی حمله ور شده اند. شما در نقش قهرمان بازی و در نقش یک انسان مذهبی دنبال راهی خواهید بود تا بتوانید این موجودات را از بین ببرید. اما در این میان تنها دزدان دریایی هستند که می دانند چگونه می توان این جانور ها را از بین برد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب: Risen 2: Dark Waters XBOX360, | 21:58 | نویسنده : Admin |

 

 

Ridge Racer Unbounded تجربه مسابقات ماشین سواری در Ridge Racer Unbounded 2012

Ridge Racer Unbounded نام جدیدترین بازی کمپانی Bugbear می باشد. این بازی در نزدیکی شهر نیویورک انجام می شود و در آن شیوه ای جدید از مسابقات ماشین سواری را تجربه می کنید. در Ridge Racer Unbounded برای این که بتوانید پیروز شوید علاوه بر سرعت و تمرکز به قدرت و مهارت بالایی نیز، نیاز دارید. شما باید بتوانید برای از بین بردن ماشین های دیگر، یک ماشین قوی داشته باشید. در این بازی ماشین های مختلف و زیادی قرار داده شده است که می تواند آزادی بیشتری در انتخاب ماشین ها برای شما ایجاد کند. همچنین می توانید ماشین ها را با سلیقه شخصی خودتان نیز بسازید. صداگذاری بازی نیز بسیار بی نظیر می باشد و می تواند یک محیط بسیار جالب و واقعی برایتان فراهم کند. همچنین شما می توانید بازی را با دوستتان به صورت آنلاین نیز انجام دهید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:Ridge Racer Unbounded 2012, | 21:48 | نویسنده : Admin |

 

 

Ground Control 2 دانلود بازی استراتژیک جدید کنترل کنندگان زمین Ground Control 2

بعد از موفقیت نسخه قبلی این بازی که توسط شرکت های Sierra Entertainment و Massive Ent حمایت و منتشر شد، چند روز پیش نسخه دوم این بازی منتشر شد. در این بازی شما باید مدیریتی کامل بر روی نیروهای هوایی، زمینی و حتی دریایی داشته باشید و بتوانید با رهبری مناسب تیمتان را در رسیدن به هدف؛ یعنی نابود کردن دشمن، پیش ببرید. در بازی های استراتژیک چرخش به موقع دوربین یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند در راحتی کار گیمر بسیار نقش داشته باشد. در نسخه دوم نیز همانند نسخه اول این امر یعنی مدیریت بر روی دوربین، برای کاربران قرار داده شده است.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب: Ground Control 2, | 21:43 | نویسنده : Admin |

 

 

81161 282 بازی فلش رقابت های ماشین سواری

یک بازی فلش زیبا و پر هیجان که مطمئناً انجام آن شما لذت بخش خواهد. برای کنترل ماشین از کلید های جهت پیمای اصلی استفاده کنید. به دلیل گرافیک بالای بازی تا لود کامل آن مدتی صبر کنید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی فلش رقابت های ماشین سواری, | 21:41 | نویسنده : Admin |

 

 

 Gas Guzzlers Combat Carnage 2012 تجربه ی سرعتی بی نظیر در بازی Gas Guzzlers Combat Carnage 2012

اگر از علاقه مندان به بازی های ژانر ماشین سواری هستید به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. در این بازی شما ابتدا با یک ماشین ساده، بازی را شروع می کنید و به مرور با برد ها و جمع آوری پول خواهید توانست ماشین و اسلحه خود را ارتقا دهید. شما می توانید با استفاده از روش های مختلف در بازی به کسب درآمد بپردازید و با پولی که به دست می آورید گزینه های جدیدی به ماشین خود بیافزایید. بازی دارای یک گرافیک بسیار عالی و همچنین صداگذاری بسیار مناسبی می باشد به طوری که می تواند یک محیط بسیار واقعی و جالب برایتان به وجود بیاورد.......



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:Gas Guzzlers Combat Carnage 2012, | 21:39 | نویسنده : Admin |

 

 

Overlord 2 دانلود بازی قلعه نوردبرگ Overlord II

داستان بازی Overlord II سیزده سال بعد از نسخه اول آن اتفاق می افتد. در این بازی پسر Overlord قبلی شروع به جمع آوری Minion ها می کند تا دوباره به مقر فرماندهی پدرش یعنی Netherworld برود. در Overlord II امپراطوری روم تمام جهان را به دست گرفته است و هنگامی که پسر Overlord قصد جمع آوری سپاه دارد، امپراطوری روم برای از بین بردن این سپاه به شهر نوردبرگ حمله میکند و برای این کار از موجوداتی جادویی استفاده می کند. بعد از این که قسمتی از سپاه نابود می شود؛ قهرمان بازی در طی یک اتفاق به داخل آب می افتد و در آنجا یخ می زند اما Minion او را به Netherworld و نزد مشاور پدرش می برند. مشاور پدرش نیز او را به عنوان OverLord جدید می خواند و اینجاست که داستان اصلی بازی شروع می شود. شما باید راهی برای نیروهای تاریکی باز کنید تا آن ها بتوانند امپراطوری روم را از بین ببرند. البته به غیر از امپراطوری شما دشمنان دیگری هم دارید ولی کماکان خطرناک ترین و مهم ترین آن ها همین امپراطوری روم است.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:تبلیغات تماس با ما دانلود بازی قلعه نوردبرگ Overlord II, | 21:36 | نویسنده : Admin |

 HITMAN دانلود بازی کم حجم فوق العاده زیبا و اکشن هیتمن 3   Hitman 3 Contracts

سری بازی های هیتمن همیشه جزو جذاب ترین بازی های اکشن و مخفی کاری بوده و در واقع همه گیمر ها این بازی فوق العاده زیبا را از روی سبک مخفی کاری آن میشناسند. همیشه همه مسلما دنبال یک بازی اکشن مخفی کاری هستند چرا که بازی های خوب در این سبک زیاد پیدا نمی شود و از جمله بازی های خوب این سبک می توان به سری بازی های اسپلینتر سل و سری هیتمن اشاره کرد . در این بازی هیتمن ۴۷ نفر دیگر را کشته و دستگیر شده و به دلایلی در بیمارستان روانی ها ( تیمارستان ) افتاده است و شما باید در این بازی زیبا به او کمک کنید تا از بیمارستان بیرون آمده و کار های خود را انجام دهد ….



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی کم حجم فوق العاده زیبا و اکشن هیتمن 3, | 21:31 | نویسنده : Admin |

 بازی Oregan Whale داستان نهنگی است که با واگنی که به پشت او بسته شده در حال حرکت است، شما باید با هدایت این نهنگ او را تا جایی که می‌توانید جلو ببرید، و البته امتیاز بیشتری هم بگیرید! در این راه می‌توانید با پریدن روی آب یا شیرجه زدن در آب از موانع عبور کرده و مسیر بیشتری را طی کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

oregon whale android بازی سرگرم کننده Oregon Whale 1.0   اندروید



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی سرگرم کننده Oregon Whale 1,0 – اندروید, | 21:28 | نویسنده : Admin |

 بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! همانطور که از نام این بازی مشخص است، این نسخه‌ی HD بازی است که اختصاصاً برای iPad ارایه شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

pudding monsters iPad بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0   آیپد

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1,0 – آیپد, | 21:22 | نویسنده : Admin |

 

subsea relic دانلود بازی بسیار جذاب و مهیج Subsea Relic   کم حجم

بازی Subsea Relic از سری بازی هایی است که با گرافیک خوب و ماجرای جذابی که دارد می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. داستان بازی از این قرار است که شما شخصیت یک پسر کوچولو را که به قصد قواصی به اعماق دریا رفته است را کنیترل می کنید. او برای پیدا کردن گنج به آن جا سفر کده تا شاشد بتواند چیز های ارزشمندی پیدا کند ولی در این میان خطرات بسیار زیادی او را تحدید می کند که شما باید ناجی او باشید.
لازم به ذکر است این بازی علی رغم گرافیک خوب و نمایه های صوتی بسیار جالبی که دارد از حجم بسیار کمی بهره مند است. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جالب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ”بازی های رایگان ” دریاقفت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی بسیار جذاب و مهیج Subsea Relic – کم حجم, | 21:20 | نویسنده : Admin |

 

GreenValley Fun on the Farm تجربه ای متفاوت از مزرعه داری در بازی Green Valley Fun on the Farm

Green Valley Fun on the Farm نام یک بازی فوق العاده جذاب و متفاوت در سبک مدیریتی , فکری و به نوعی مزرعه داری بوده که در آن به جای شخصیتی زحمت کش به نام Billy Bug ایفای نقش می کنید. در این بازیمیبایست به کشت و برداشت محصولات و میوه های رنگارنگ پرداخته و با فروش آن ها مزرعه تان را پیشرفت دهید. در اصل با قرار دادن 3 میوه کنار هم امتیاز کسب می کنید و در مدت زمانی معین هر چقد سرعت عمل و دقت بیشتری به خارج دهید قادر به برداشت محصول بیشتر و در نهایت خرید گوسفندان بیشتری خواهید شد تا با پشم آن ها به در آمده هر چه بیشتر دست یابید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:تجربه ای متفاوت از مزرعه داری در بازی Green Valley Fun on the Farm , | 17:31 | نویسنده : Admin |

 

WWE legends of wrestle mania بازی مهیج کشتی کج موبایل WWE Legends of Wrestle Mania   جاوا

کشتی کج یا همان به اختصار WWE یکی از معروف ترین و محبوب ترین ورزش ها و یا نمایش هایی در سرتاسر جهان بوده که از چند سال پیش طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است. پس از ساخت نسخه های PC اینبازی , نوبت بخ نسخ موبایل آن از جمله جاوا رسیده که توسط شرکت THQ Wireless ساخته و عرضه شده است. این بازی WWE Legends of Wrestle Mania ( نبرد اسطوره های مطرح تاریخ کشتی کج ) نام گرفته که هم اکنون می توانید آن را در 4 سایز مختلف و قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل دریافت کرده و تجربه ای جدید از این بازی در گوشی موبایلتان داشته باشید !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی مهیج کشتی کج موبایل WWE Legends of Wrestle Mania – جاوا , | 17:29 | نویسنده : Admin |

 

 

angry birds seasons 3.0.1 android ورژن جدید بازی محبوب Angry Birds Seasons 3.0.1   آندروید

همان طور که می دانید سری Seasons از مجموعه بازی های Angry Birds هر چند وقت یکبار متناسب با مناسبت های مختلفی یک نسخه از نسخه های آن منتشر می شود. به مناسبت روز ترس یا همان Halloween که جدیدا اتفاق افتاد نسخه جدید انتشار یافت. در بازی Angry Birds Seasons 3.0.1 کاراکتر های بازی تفاوت کرده اند و در ظاهر جلوه ای ترسناک به آنان داده شده است. هم چنین 30 مرحله ی جدید با این موضوع افزوده شده است. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های آندرویدی 2.2 و به بالا بوده که می توانید آن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:ورژن جدید بازی محبوب Angry Birds Seasons 3,0,1 – آندروید, | 17:27 | نویسنده : Admin |

 

Amazing Alex اوج هیجان و سرگرمی در بازی اعتیاد آور Amazing Alex HD 1.0.4   آندروید

همان طور که بسیاری از شما کابران گوشی ها و تبلت های آندرویدی و i-OS اطلاع دارید Amazing Alex یا همان الکس شگفت انگیز یک بازی بسیار جذاب بوده که پس از انتشار اولین نسخه از آن با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این بازی یکی از شاهکار های دیگر از سازنده بازی معروف Angry Birds یعنی Rovio بوده که در آن 100 مرحله متنوع و بسیار جذاب وجود دارد. در این بازی در نقش شخصیت اصلی ( Alex ) به انجام کاری های مختلفی از جمله مبارزه با روبات ها , انتقال وسایل اتاق با استفاده از روش ها خلاقانه و… می پردازید. این نسخه از بازی با کیفیت HD بوده قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبلت های آندرویدی نسخه 2.1 و به بالا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:اوج هیجان و سرگرمی در بازی اعتیاد آور Amazing Alex HD 1,0,4 – آندروید, | 17:26 | نویسنده : Admin |

 

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer, | 17:24 | نویسنده : Admin |

 

 

1nsane بازی بسیار جذاب و مهیج نبرد ماشین های سنگین 1nsane

1nsane عنوان یک بازی بسیار پر هیجان در سبک ورزشی و ماشین سواری بوده که در آن به رقابت با ماشین های سنگین می پردازید. در ابتدای این بازی میبایست با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد به میدان مسابقه رفته و حریفان را پشت سر گذاشته و در مواقعی آنان را نابود سازید. به مرور زمان و با کسب پیروزی های بیشتر قادر به خرید و باز کردن قفل ماشین های جدید تر می شوید , البته این را هم باید در نظر داشت که رقیبان نیز پا به پای شما پیشرفت می کنند و مراحل سخت تر می شود. بازی 1nsane با توجه به حجم مناسبی که دارد از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره مند است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی بسیار جذاب و مهیج نبرد ماشین های سنگین 1nsane, | 17:23 | نویسنده : Admin |

 

asterix and the power of the gods بازی خاطره انگیز آستریکس سگا Asterix and the Power of The Gods

اگر شما نیز از بازی باز های قدیمی زمان کنسول هایی همچون SEGA و Micro باشید , بدون شک بازی بسیار جذاب آستریکس و  ابلیکس ( Asterix and Obelix ) را به یاد می آورید. این بازی با وجود گرافیک نسبتا پایین و دو بعدی بودن آن خاطراتی پر از شادی و نشاط برای بسیاری دارد. نسخه سگای این بازی که Asterix and the Power of The Gods نام دارد , با حجم فوق العاده کم , داستانی به یاد ماندنی و مراحلی متنوع که دارد می تواند ساعت ها سرگرمتان کند. امیدواریم با دریافت و استفاده از این بازی خاطره انگیر نهایل لذت را از آن ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی خاطره انگیز آستریکس سگا Asterix and the Power of The Gods , | 17:21 | نویسنده : Admin |

 

 

stronghold دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme   کم حجم شده

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold Crusader Extreme – کم حجم شده, | 17:20 | نویسنده : Admin |

 

samsung corby مجموعه بازی های تمام لمسی و سازگار با Samsung Corby

با توجه به اینکه بازی ها ، تم ها و عکس های پشت صفحه سامسونگ کربی و استار  ( Samsung Corby – Star Mobile ) به ندرت یافت میشود و یکی از دوستانمون هم درخواست کرده بود این پست روی سایت قرار بگیرد، لذا در این پست قصد داریم مجموعه بازیهای جذاب و پرطرفدار را مخصوص گوشی های سامسونگ کربی و استار را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” برای شما عزیزان ارائه دهیم.

اسامی بازی هایی که در این مجموعه گنجانده شده است :

  • بازی Bubble Bash 2
  • بازی Daredevil Racing
  • بازی Off Road Dirt Motorcross
  • بازی Diner Dash
  • بازی Worms 1.9
  • بازی Snake Revolution
  • بازی Crazy Penguin Catapult 2
  • بازی Farm Invasion
  • بازی UNO
  • بازی The Sims 3
  • بازی The Simpsons 2
  • بازی Sonic Jump
  • بازی Guns Wheels Madheads
  • بازی Table Football

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:مجموعه بازی های تمام لمسی و سازگار با Samsung Corby, | 17:18 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا