جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix – جاوا

 Wormix جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix   جاوا

بازی Worms یا همان کرم ها یکی از بازی های معروف و مشهور بوده که برای اولین بار در سال 1995 یک نسخه نه چندان پیشرفته برای کامپیوتر ساخته شد که پس از انتشار آن , بازی خور ها با مشاهده جذابیت بیش از حد آن , برای منتشر کردن نسخه های جدید تر آن علاقه مخصوصی از خود نشان دادند. جریان اصلی بازی Worms در میدان های جنگ متنوع و پر از هیاهو با یکدیگر به نبرد می پردازند و با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیارشان قرار دارد فکر نابودی دیگران را به بدترین نحو ممکن در سر می پرورانند !

Wormix نیز یکی از ورژن های جدید و بسیار هیجان انگیز از این مجموعه بوده که برای سیستم عامل پرکاربر Java ساخته شده است. این بازی نیز همانند نسخ قبلی بنابر نابودی پایه ریزی شده ولی مراحل جدید تر و متفاوت تر به آن افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن کمی بهبود یافته و ظاهر کرم های جنگجو نیز تغییرات بسیاری کرده است. با دریافت فایل فشرده از ادامه مطلب می توانید از بازی Wormix که توسط بخش گیم شرکت پر آوازه Microsoft نهیه شده , در سایز 320*240 و دو ورژن مختلف نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 2.49 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت18:41---5 فروردين 1392
صابر چرا پس خودت از این کد استفاده نمیکنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix – جاوا, | 14:54 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا