بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack

 Gear Jack بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack

در عرصه بازی سازی همیشه بازی هایی که حجم و گرافیک و بسیار بالا دارند موفق نمی شوند بلکه آثاری به موفقیت می رسند که متفاوت تر از بازی های هم سبک خود ساخته شوند و دارای جذابیت خاصی باشند. Gear Jack از این نوع شاهکار ها بوده که با وجود حجم بسیار مناسب و گرافیک نه چندان زیادی که داشته از جنبه ی سرگرمی بسیاری برخوردار می باشد. شرکت سازنده آن ابتدا نسخه ای از بازی را برای سیستم عامل هایی از جمله اندروید منتشر شد که پس از کسب رتبه در میان بهترین بازی های سال , نسخه PC آن نیز انتشار یافت.

مراحل بازی Gear Jack حالتی مرموز داشته و برای گذشتن از هر یک , نیازمند تفکر بسیاری است. محیط و مکان هایی که در آن به گشت و گذار می پردازید آمیزه ای از قطعات فلزی , چرخ دنده ها , میله ها و لوله های فلزی بوده که توسط ربات کوچکی به نام Jack بر روی آن ها مراحل را طی خواهید کرد. هم چنین موانع بسیاری بر سر راهتان قرار دارد که باعث می شوند گیمر در برخی از قسمت ها سردرگم شود و قادر به ادامه را نباشد. از جمله این موانع می توان به پل های شکسته , سطوح لعزنده , مکان های تاریک و… اشاره نمود که البته این بخش ها به بازی جذابیتی خاص می بخشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 26.38 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای بدون مشکل , پوشه بازی را از حالت فشرده ( zip ) خارج کرده و فایل Gear Jack.exe را اجرا کنید.


نظرات شما عزیزان:

d
ساعت18:29---5 فروردين 1392
صابر من واس وبلاگم دامنه گرفتم که حتما اول وبلاگم دیدی.توام میتونی ازش اسنفاده کنی اما باید اون خط وسط گیمز و مدرنو برداری.بابت کدی که دادی مرسی کارکرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:بازی بسیار خلاقانه و متفاوت جک چرخ دنده ای Gear Jack, | 14:58 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا