دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3

 

 
 

Max Payne 3 دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3

به طور حتم بازی هایی که کمپانی RockStar منتشر می کند همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار بودند، به ویژه اگر این بازی، بازی مانند مکس پین باشد. راک استار چند روز پیش نسخه ۳ بازی Mac Payne را بعد از ۱۲ سال منتشر کرد. باید دید که آیا این نسخه می تواند مانند دیگر نسخه ها کاربران را به سوی خودش جلب کند یا خیر.

قبل از شروع بازی هرچیزی را که از نسخه های قبلی در ذهن داشتید، از ذهنتان بیرون کنید چرا که در نسخه جدید همه چیز تغییر کرده است. در یک ترمینال و در پشت اتوبوسی در شهر سن پائولو قرار دارید. چندین نفر منتظر خارج شدن شما هستند تا با شلیک گلوله شما را بکشند، اما شما همچنان در پشت اتوبوس پناه گرفته اید و برای نجات خود برنامه ریزی می کنید. که ناگهان مردی از طبقه دوم ساختمانی به پایین پرتاب می شود و قبل از این که به زمین اصابت کند کسانی که قصد کشتن شما را دارند، او را به گلوله می بندند. پس از رسیدن به زمین، از جای خود بلند می شود و سراغ سلاح های دشمنان می رود. شاید او دیوانه ترین آدم روی زمین باشد، ولی هم تیمی شما است و جانتان را نجات داده است. بازی Max Payne 3 شروع می شود.

مهم ترین قابلیتی که در این نسخه بر روی آن مانور داده شده است، قابلیت Bullet-Time یا همان صحنه آهسته است. شما می توانید در هنگام شروع بازی شخصیت اصلی بازی را بسازید و حتی مدل مو، مدل ریش، نوع لباس و … برای او خودتان انتخاب کنید. شما می توانید در بخش Customize خودتان را به یک توپ خانه کامل تبدیل کنید. اما توجه کنید که سنگین شدنتان برابر خواهد بود با کاهش سرعت حرکت شما.

از قابلیت های دیگر این نسخه می توان به The Weapon Dealer اشاره کرد که توسط این قابلیت مهمات شما برای یک مدت معین نامحدود خواهد شد. یا قابلیت Weapon Double Dealer که توسط آن نارنجک دشمن جلوی پایش می افتد و منفجر می شود. همچنین قابلیت جالب دیگری که در بازی وجود دارد، Sneaky می باشد که به واسطه آن می توانید ذهن دشمن را کنترل کرده و هر کاری که می خواهید می توانید با او انجام دهید.

مطمئنا Max Payne 3 یک انقلاب در میان بازی های PS3 خواهد بود و به شما توصیه می کنیم در صورت امکان حتما این بازی بسیار زیبا را انجام دهید. هم اکنون می توانید این بازی را از سایت گیم دانلود، با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

screen دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 اسکرین شات های محیط بازی

 

 

 

 

 

 

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش اول با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش دوم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش سوم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش چهارم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش پنجم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش ششم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش هفتم با لینک مستقیم

dl دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 دانلود بخش هشتم با لینک مستقیم

size دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 حجم فایل : ۱۴٫۲ گیگابایت

pas دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3 پسوورد فایل :www.gamedl.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3, | 22:2 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا