دانلود فيلم مستند فاجعه ترور بمبيي

 دانلود فیلم مستند فاجعه بار ترور بمبیی Terror in Mumbai HBO DOCUMENTARY

 

در این حمله‌ها که تمرکزشان در دو هتل مجلل هند به نام‌های «هتل تاج‌محل» و «هتل اوبروی» و همچنین یک ایستگاه قطار هند و رستوران‌ معروفی به‌نام «کافه لئوپولد» بود، بیش از ۱۹۵ نفر کشته شدند. حدود ۳۰۰ نفر در این میان زخمی شدند.

 

به‌گفته شاهدان، تروریست‌ها که مردان بسیار جوان بودند، بدنبال شهروندان غربی به‌خصوص شهروندان بریتانیا و آمریکا بودند و در یورش‌شان از افراد می‌پرسیدند که آیا شهروند این کشور‌ها هستند یا نه. علاوه بر شلیک به این افراد، شمار زیادی را نیز زندانی کرده و در گروگان نگاه داشتند.منابع پلیس بمبئی اعلام کردند ۱۰ محل هدف حملات تروریستی هم‌آهنگ قرار گرفته‌اند و افراد مسلح با مأموران پلیس در این محل‌ها به مبادله تیرانداری مشغول‌ شدند. براساس گزارش‌ها هنگام حمله تروریست‌ها به دو هتل در بمبئی ده‌ها نفر در رستوران هتل‌ها به سر می‌بردند. نیروی ویژه پلیس به این محل‌ها اعزام شده و مناطق موردحمله قرار گرفته را محاصره کردند. در پی این حوادث پلیس در اطراف منطقه تاج محل مقررات منع آمد و شد اعلام کرد. همچنین دولت هند در روز ۲۷ نوامبر (پنجشنبه) تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و بازار بورس کشور را تعطیل اعلام کرد.

این فیلم اولین دیدگاه ۳۶۰ درجه از این حمله تروریستی می باشد .مستند جدید HBO در مورد حملاتیست  که در شهر هند در ماه نوامبر ۲۰۰۸ که بیش از ۱۹۵ نفر کشته شدند . این فیلم، که به روایت  آقای زکریا ست علاوه بر مصاحبه با شاهدان عینی  و فیلم های نظارتی معمول ، یک ساعت از مکالمات  تلفنی بین ۱۰ مرد مسلح و کنترل کننده آنها در پاکستان را نیز با مخاطبان در میان می گذارد  . این بار شما  با تروریست ها هستید.

مشخصات

شرکت سازنده: HBO 
تاریخ انتشار: 1392/02/18


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:دانلود فيلم مستند فاجعه ترور بمبيي, | 19:55 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا